Du avmelder deg nyhetsbrevene ved å klikke på avmeldingslinken i selve nyhetsbrevet.

Oftest er avmeldingslinken i bunnen eller toppen av nyhetsbrevet.
Du avmelder deg telefonsamtalene ved å si til den virksomhet som ringer deg opp at du ikke lenger ønsker å bli kontaktet på telefon av dem.

Da er den pågjeldende virksomhet forpliktet til ikke å ringe deg igjen.
Konkurransen består av en masse annonsører som er interessert i deg som forbruker.

Det er på grunn av dem at konkurransen kan eksistere.
Noen av de annonsørene vil gjerne sende deg tilbud på mail og andre vil gjerne ringe med et tilbud.

Samtidig med at du deltar i konkurransen, aksepterer du derfor å motta mails og telefonsamtaler, såfremt du ikke er registrert i Reservasjonsregisteret.

Det er derfor du skal svare på spørsmål om deg selv, så annonsøren kan vurdere om de kan gi deg et godt tilbud.

Annonsørene kontakter deg bare hvis du er i deres målgruppe.
Når konkurransen slutter trekker vi lodd blandt alle de personene som har deltatt. For hver gang du deltar i en av våre konkurranser får du et lodd i konkurransen. Dvs at jo flere ganger du deltar, jo større er sjansene dine for å bli utvalgt som finalist.

Når vi har mottatt alle tekstene, vil en upartisk jury bestående av medarbeidere hos EuroAds fra Norge, Sverige, Finland og Danmark lese alle tekstene og vurdere hvilken motivasjon de synes er best. Den finalisten som har skrevet den utvalgte teksten vinner premien.

Vi kontakter naturligvis den heldige vinneren direkte både på mail og telefon, og skulle du være så heldig at du kommer i finalen sender vi all informasjon på mail. Så det er viktig at du inntaster opplysningene dine korrekt når du deltar i konkurransen.
Trekkningen skjer via et program, som generer tilfeldige linjenumre i listen over deltakere.
Vi dokumenterer alltid den automatiske trekkningen av finalistene på video for dokumentasjon til våres advokater og myndigheter.
Det blir også video-dokumentert premieoverrekkelsen om vinneren tillater dette.
Se alle våre videoer av vinnerne her.
Hvis du vinner, kontakter vi deg på telefon og inviterer deg til vårt lokale kontor til premieoverrekkelsen.
Hvis det er snakk om en pengepremie, overføres disse straks til din bankkonto.
Er det snakk om en fysisk premie, blir den sendt til din adresse.
Du vil få pengepremien utbetalt direkte til den konto, som du ønsker.
Ja, det er det - og vi har laget en side med alle vinnerene her.
Ja, det synes vi.

Som forbruker kan det være vanskelig å vite om man har den billigste forsikringen, mobilavtalen, strømleverandøren osv.

Når du deltar i en konkurranse og svarer på spørsmål om deg selv vil annonsørene vurdere om de kan gi deg en bedre løsning enn den du har i dag, for eksempel en billigere telefonregning.
Hvis de mener de kan gi deg et bedre tilbud enn det du har idag vil de kontakte deg. Du skal egentlig bare høre om du synes de kan gi deg et bedre tilbud enn du har idag.

Hvis ikke de kan det kan du være tilfreds med at du allerede har den beste løsningen.
Vi har hele tiden et stort utvalg av forskjellige konkurranser på samme tid, med forskjellige kontante premier, som du kan delta i.

For hvert premiebeløp gir vi forskjellige eksempler på hva man kan bruke pengene på. Du kan derfor godt se flere forskjellige eksempler på den samme premien.

Du kan alltid på forsiden av konkurransen se hva premiebeløpet er, og når vi trekker vinneren.

Du kan med fordel delta i to eller flere eksempler, da du derved får flere lodd i uttrekningen til finalen. (se avsnittet "Hvordan vinner man?")
Nei, det koster ikke noe å delta i konkurransen - det er gratis!
Du kan alltid se listen over annonsørene i betingelsene på den enkelte konkurranse.

Men oftest er det telefonselskaper, forsinkringsselskaper, TV-selskaper, veldedige organisasjoner, reisebyråer osv.
Nyhetsbrevene er primært gode tilbud som finnes på nettet akkurat nå.

Avhengig av hvem du er som forbruker vil du få tilbud innenfor de kategoriene som annonsøren mener passer til deg, f.eks. mote og skjønnhet, elektronikk, lån og mye mer.

Oftest vil du få en mail fra annonsørene med tilbud hver dag.